Menu
Portál podpory pedagogických pracovníků
vzdělávajících děti/žáky cizince
Aktuality
Kontakty
Nový cizinec/OMJ ve třídě
Začleňování žáků s OMJ
Metodické texty pro práci s Ukr. žáky
První kroky – Čeština jako druhý jazyk
Kurikulum
Jednoduše česky – video návod ČDJ
Čeština s Mínou a Týnou (pro MŠ)
Systém bezplatné jazykové podpory – info
ČJ jako druhý jazyk – učebnice, materiály, metodiky
MŠ, 1. a 2. roč. ZŠ (do A2)
3. až 9. ročník ZŠ (do A2)
Střední školy (do A2)
Přijímací rozhovor na SŠ
Od úrovně B1
Online procvičování – zdroje
Slovníky
Hodnocení – jak na to
Vzdělávací systémy v cizině a hodnocení
Služby NPI ČR – bezplatné
Vzdělávací programy (DVPP) – bezplatné – nabídka
Webináře a videa (záznamy)
Adaptační koordinátoři
Konzultační služby NPI ČR (osobní konzultace)
Tlumočení a překlady – bezplatná služba NPI ČR
Překlady pro MŠ
Překlady pro ZŠ
Překlady pro SŠ
Překlady pro PPP
On-line překladače
FAQ – Nejčastější dotazy
Legislativa
Dokumenty ČŠI
E-poradenství
Odborníci v krajích v PPP – oblast péče o děti/žáky s OMJ
Zasíťované organizace
Inspiromat
Výstupy z projektu APIV A
Výstupy z projektu APIV B
Konference
10. října 2024
19. října 2023
13. října 2022
14. října 2021
15. října 2020
10. října 2019
10. října 2018
Odkazy na instituce
O projektu
Erasmus+ Strategické partnerství TTI
Výstupy
Vstupní analýza
Česko
Řecko
Dotazník
Dotazník
Data presentation with diagrams
Data presentation with tables
Final results
Final results Czech Republic
Final results Greece
Final results Italy
Final results Slovakia
Prezentace
Přistěhovalectví
Budoucí učitelé a inkluze
Systemic support
Od Tigridu k Dunaji
E-learning
https://ekurzy.nidv.cz/course/view.php?id=97
Příklady dobré praxe
GOOD PRACTICES
CASE STUDY 1- FATIMA
CASE STUDY 2 – MALE
CASE STUDY 3 – FEMALE
CASE STUDIES VIDEO